הונאת ענק: ישראלים "עקצו" חברות אירופאיות במיליוני אירו

כך גרפו עד כה מיליוני יורו. למותר לציין כי לצד השגת הכספים במרמה, פעלו החשודים להסתרת הכספים שגרפו.
בנצי לייזרוביץ No Comments on הונאת ענק: ישראלים "עקצו" חברות אירופאיות במיליוני אירו

בחקירה מסועפת של משטרת ישראל בשיתוף גורמי אכיפה בינלאומיים, נתפסה כנופיה ישראלית מתוחכמת שהצליחה להונות בשיטתיות חברות עסקיות בהיקף של מיליוני אירו • החשודים הובאו בפני שופט להארכת מעצרם

כך גרפו עד כה מיליוני יורו. למותר לציין כי לצד השגת הכספים במרמה, פעלו החשודים להסתרת הכספים שגרפו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי נחשפה כנופיה ישראלית החשודה בביצוע עוקצים לחברות מסחריות באירופה בהיקף של מיליוני יורו: יחידה ארצית של משטרת ישראל עצרה בשבוע האחרון שמונה ישראלים תושבי נתניה, שבעה מתוכם עודם מצווים במעצר ואחד שוחרר בתנאים מגבילים, בגין חשד לכל שפעלו בצוותא בחודשים האחרונים והוציאו במרמה מיליוני יורו מחברות מסחריות באירופה.

על פי החשד, חברו החשודים ופעלו באופן שיטתי המתיימר להיות מתוחכם ופנו לחברות מסחריות באירופה תוך התחזות לאחרים הנמצאים בהתקשרות כלשהי עם החברות ויצירת מצג שווא שתכליתו תמיכה בהתחזות זו, על מנת לגרום לחברות להעביר כספים לחשבון המצוי ברשותם וכך גרפו עד כה מיליוני יורו. למותר לציין כי לצד השגת הכספים במרמה, פעלו החשודים להסתרת הכספים שגרפו.

בחיפושים שערכה היחידה בבתי החשודים ובמשרד שעל פי החשד שימש לביצוע העבירןת ונשכר לשם כך, נתפסו עשרות מחשבים, טלפונים ומסמכים וכן כסף מזומן בשווי של כמיליון שקלים ורכוש, לרבות כלי רכב, לצורך בקשת חילוט. בימ״ש השלום בראשל״צ האריך ביום 2.5.16 את מעצרם של 8 חשודים וכאמור בהמשך, שחררה היחידה בתנאים מגבילים אחד מהם. מעצרם של השבעה הוארך עד כה עד מחר.

במסגרת אחת הפרשיות המנוהלות על ידי רשות אכיפה אירופאית, עיכבה הבוקר היחידה הארצית תשעה חשודים לחקירה וערכה חיפושים נרחבים, בגין חשד למעורבותם של ישראלים תושבי לוד, ירושלים, בת ים, חולון, תל אביב ומודיעין בהונאה רחבת היקף כלפי תאגידים במדינות שונות באירופה בשווי מוערך של עשרות מיליוני יורו. הפעילות מבוצעת בשת״פ עם גורמים מרשויות האכיפה הנוגעות בחו״ל.

משטרת ישראל רואה בחומרה מעורבותם הפלילית של ישראלים בפרשות הונאה, בין אם הן מבוצעות כלפי ישראלים ובין אם כלפי קורבנות במדינות זרות ותפעל בנחישות עם כלל גופי האכיפה בארץ ובעולם לחשיפה, חקירה ומיצוי דין בעניינם.



0 תגובות